Vi kan nå tilby en pakkeløsning for bedrifter som trenger en komplett løsning med Microsoft 365, bredbånd, wifi, telefoni og brukerstøtte.
Fordelen med å kjøpe alt et sted er at det er bare et sted å ringe for hjelp. En får raskere hjelp når leverandør har full oversikt.
Vi kan hjelpe med å tilpasse løsningen og sette opp arbeids flyter.
Du kan for eksempel få opprettet oppgaver i Teams automatisk. Sende ut varsel på epost osv.
I dette tilbudet er alle tjenester inkludert i prisen, bortsett fra prosjekter, hardware, linjer og fullstendige versjonsoppgraderinger.
Det som er inkludert i brukerstøtten er:
- Fiber
- Brannmur
- Linjeovervåkning
- Feilsøking på linjer
- Brannmur overvåkning
- Feilsøking på brannmur
- Oppgradering av brannmur
- Feilsøking av VPN-tilkoblinger
- Kontakt med 3.part for assistanse i forbindelse med oppgraderinger.
- Oppgradering av programvare
- Drift av servere
- Drift av arbeidsstasjoner
- Drift av antivirus
- Drift av switcher
- Drift av trådløst nett
- Innkjøp av utstyr
- Avtaleforvaltning mot 3.part
- Månedlig tilstedeværelse, sjekk av utstyr etter avtale
- 2 timer strategisk rådgivning i forhold til IKT-området
Det som ikke er en del av fastprisavtalen er:
- Firmware oppgradering av pc-er
- Firmware oppgradering nettverksutstyr
- Kabling internt i bygg
- Utvidelse av trådløst nett
- Feilsøking på utstyr som er kjøpt hos 3.part
- Prosjekter
- Prosjektledelse for nye prosjekter
- Hardware
- Linjeleie
- Installasjon/oppsett av pc levert av andre enn Hesbynett
- Lisenser